måndag 6 februari 2012

Måndag

Hejhej!

Så var det måndag igen. Veckosluten går alltid så snabbt :( Praktikdagen gick helt bra. Jag var på mitt första möte (ENSAM) med en läkare, psykolog och fysioterapeut. Huj, hjärtat dunkade nog lite extra då jag skulle "presentera" min del. Men det gick bra! Nu är det bara att ringa några samtal här nån dag och så har jag skött det jag kan göra i detta fall. Jee.

Jag håller på och städar och packar för fullt här. Nu har elen äntligen fixat sig till lägenheten så jag kan börja flytta. Det var något större problem där som inte var mitt fel, tur!

Idag har jag varit så tom i huvudet. Jag bara råddar en massa och hittar inte ord. Jobbigt.
Nu skall jag kolla om det finns lediga poledance timmar den här veckan, har inte varit där på jättelänge.

Adjö! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar