måndag 30 januari 2012

Hej hopp

Hejsan!
De har varit en lång dag idag, jag är helt tom i huvudet. Först praktik med 5 klienter i rad (okej matpaus där mellan men ändå). Fast jag inte ännu måste göra något så tar det så otroligt mycket på krafterna. Det är kanske svårt att förstå men Emmi vet åtminstone hur det känns! :)
Efter praktiken for jag genast till skolan för att göra på ett grupparbete, blää. Forskningsmetodik 2b, urtråkigt. På fredag skall vi fara till Borgå och göra intervjuer, bussen går kl.7 från kampen. AH!

Nåjo, men helt bra dag ändå. Har fått en massa småsaker gjorda. Från och med torsdag har jag ljus i MIN lägenhet! jee

Nu sitter jag här med ricinolja i håret och mandelolja och a-vitaminkräm framför mig! Haha, jag är nog lite löjlig.

Mandeloljan och a-vitaminkrämen köpte jag idag. A-vitaminkräm skall vara bra för huden, man kan använda den i ansiktet eller på händerna. Mandeloljan tänkte jag börja sätta till natten. Den är också bra för huden. Man kan använda den till allt möjligt som till exempel göra skrubb av den, ansiktsmask, tvätta sminket eller bara smörja in ansiktet som jag tänker börja med. Gamla tanter som har använt mandelolja typ hela livet har inga skrynklor. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar