måndag 13 augusti 2012

Konstig dröm

Jag drömde en konstig men härlig dröm förra natten. Jag drömde att jag var gravid. Jag drömmer ganska ofta såna drömmar, antingen är jag gravid eller har just fött babyn. Har aldrig drömt om att jag sku hålla på och föda den. Nåjo, jag var helt i slutet av graviditeten men min mage var ändå ganska liten. Min mamma sa att det är normalt i vår släkt, vi får inte sådär enorma magar. (hoppas det är så påriktigt också) Men känslan var så härlig då jag gick runt med min lilla kula. Jag skulle så vilja känna för en dag hur det känns påriktigt så kan jag sen kanske sluta tänka att det är så UNDERBART! :D I drömmen hade jag redan gått över det beräknade datumet för att flickan/pojken skulle födas. Men aaah, sen när jag vaknade så saknade jag min mage!

Nu skall jag istället fara och träna bort lite mage, höhö. Sen skriva på kand + om ordna i lägenheten före jag far på jobb, nattur igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar