måndag 1 oktober 2012

Jävla remppa-gubbar

Jag är så arg just nu. Jag vet att jag har klagat på remppa gubbarna här i huset en miljon gånger men det som väntade mig då jag kom hem blev jag så äcklad av att huhu. Jag for på vessan och märkte något konstigt på min nya!! wc-matta. BLODFLÄCKAR! Fy fan jag fick så obehag och började genast fundera varifrån de har kommit. Jag vet att de inte är från mig eftersom jag har varit här senast igår kväll och då inte gjorde något på vessan. Idag har dom tydligen igen varit här i lägenheten då jag inte har varit hemma. Dessutom kände jag på blodet (uj) och märkte att området där det var blod var fortfarande helt blött och själva blodet var lite utsmetat. Tydligen har han försökt fixa sitt lilla misstag men inte så jättelyckat. JÄVLA JÄVLA IDIOT! Man kan väl sätta en lapp och be om ursäkt eller något. Jag tycker ren det att nån har varit här (nå, vem gör nu inte det?) är helt super obehagligt och sen att nån idiots blod är på min matta. Nää....... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar