söndag 28 oktober 2012

Stressad Anni

Huj, jag har haft många nätter i rad svårt att somna eftersom jag är så stressad. Jag har min kand som jag borde sätta all min tid på + jobb + varje vecka nya stora uppgifter i en kurs + en intensivkurs som börjar imorgon + ett stort arbete som borde göras inför en kurs som börjar nästa vår + ett 15 sidors arbete i en annan kurs + en tredje kurs som börjar på tisdag och som jag glömt att anmäla mig till + en kurs som jag borde tenta bort + en annan kurs som jag borde tenta bort + att jag skulle vilja leva.

Mitt huvud fungerar inte då jag inte kan fokusera på en sak. Igår på min lediga lördag satt jag och skrev hela dagen på det ena arbetet. Nu skickade jag in det, jag måste lära mig att allt inte kan vara perfekt. Då jag gör på ett arbete kan  jag sitta och fila på det i flera dagar för att det skall bli bra. Det lever nog en liten nörd inne i mig.

Jag måste också prioritera nu, det viktigaste är att jag får min kand klar. Magisterkurserna får vänta. Samtidigt stressar det mig lite med nästa vår eftersom jag då skulle vilja gå mycket magisterkurser men jag får inte gå dem ifall jag inte klarat de som jag borde gå nu i höst. Blörk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar