tisdag 5 februari 2013

Kallt

Nu är det sen underbart när det fortfarande är iskallt i min lägenhet. Jag skulle bara vilja gråta när jag är här, det är helt hemskt. Man märker inte det direkt då man kommer in men sen då man har varit här en stund så fryser man hela tiden. Tänk att en så "liten" sak kan bli så hemskt. Jag har ju i princip vuxit upp i ett svalt hus, men det är skillnad på svalt och kallt. 16 grader visar termometern nu. MYYS!


Jag försökte ringa till gubben som ansvarar för det här, han svarar inte.. Sen for jag ner och söka nån remppagubbe, ingen är där. Så nu for det iväg ett snällt e-mail av en frysande ung kvinna. 

Nåjo, nu skall jag sluta gnälla. Jag har en timme på mig att skriva på kanden. Fick just veta att den måste vara helt klar då jag skickar den för språkgranskning, så jag måste lite skynda nu om jag vill skicka in den imorgon! Sen far jag och träna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar