måndag 28 januari 2013

PMS-Anni

Usch, vilken dålig dag det är idag. Måndag. Blä. För det första försov jag mig typ 45min, var redan då på dåligt humör och besviken på mig själv att jag inte kunde stiga upp då klockan ringde. Nå, sen for jag till bibban och försökte läsa. Där blev jag bara störd på alla människor, "usch, måst hon titta på vad jag skriver" "åååh, sluta stirra", "uj vad du ser störande ut". Alltså helt hemska tankar och inte alls jag, såklart man ibland är irriterad på andra men nu var jag helt över irriterad och utan någon orsak.

Nå, jag bestämde mig för att fara hem och äta istället för att äta äcklig unicafe mat. Då kommer jag in till en iskall lägenhet. Jag blir galen, förra veckan var den varm, men på fredag blev lägenheten kall igen. Bläää. Jag hatar att frysa. Just nu sitter jag och dricker äckligt kaffe och är sur och tänker gå och skrika till nån remppagubbe snart. Haha, alltså vilken hemsk PMS dag. Suck....

Jag skall nu försöka fortsätta läsa lite och sen far jag en sväng stan och kolla på en bamix, eller vad de nu heter, som man kan göra tex soppor med. Emmi hade en sån och nu fick jag lust att köpa en. Onödigt att köpa dyra soppor från butiken när man kan göra mycket godare själv. Sen skall jag nog fara och träna, jag tror att det skulle kunna bli en bra träning idag då jag är så arg på allt! Haha. En sak ännu, VARFÖR KAN FOLK INTE SVARA PÅ E-MAIL SOM MAN HAR SKICKAT FÖR 1½ VECKA SEDAN????????


Såhär känner jag mig just nu





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar