lördag 27 juli 2013

Ålderskris

Hejhopp!

Det var länge sen igen... Allt rullar på som vanligt, jag har bara två veckor jobb kvar. Sen blir jag ledig. Inte så illa :)

En sak som jag blir så frustrerad över är då man loggar in till exempel på facebook, varannan grej som man läser är antingen "åååh, här är vår dotter/son som föddes just" eller "ååååh jag är gravid" eller "ååååh nu är vi förlovade" eller "ååååh idag ska vi gifta oss" eller "ååååh äntligen flyttar jag ihop med min kära pojkvän/flickvän". ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jag blir galen. Vad är det som händer?? Jag (och du SARA-MARIA!!!) fyller 24 om några veckor. Hjälp. Borde man liksom ha barn nu redan? Panik. Snart är man 30 och sitter ensam i nån håla och är bitter på allt och alla. Bläää och bläää och bläää. Man vet inte ens om det man studerar är något man vill jobba med i framtiden. Man är bara helt ute och cyklar med allt. :( Usch så deppigt. Jag är så trött på att vara helt förvirrad över precis allt. Det känns som att inget i mitt liv är något man på riktigt brinner för. Allt är bara b a j s...

En lite rolig grej. Jag söker på brödrecept, tänkte baka lite bröd här på jobbet. Så hittar jag något svensk recept som ska vara "FANTASTISKT gott". Så står det i receptet "låt degen gosa till sig". Alltså hahaha vadå GOSA? Så Sverige...

Nåja det här var mitt depp inlägg, nu ska jag fara och gosa med min deg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar