fredag 5 juli 2013

Världens sämsta bloggare

Usch med mig, jag måste nog vara världens sämsta bloggare. Har helt glömt bort att blogga. Eller nå, egentligen har jag inte orkat göra det. Men jag har inte sysslat med så mycket. Firat midsommar, haft lite ledigt, jobbat, varit på killens sommarstuga och tagit det lugnt.

Jag har tränat jättedåligt de senaste veckorna. Nu måste det bli ändring på det. Jag vill absolut inte ta någon stress över tränandet, men jag mår så mycket bättre då jag tränar. Så imorgon då jag är ledig på dagen tänkte jag träna, shoppa och plocka blåbär (om jag hittar) :D Sen blir det nattur.

Här kommer många bilder från de senaste veckorna:



Vi firade midsommar på en jättefin gård med en massa olika djur. 

Här sov vi! 



Världens sötaste kattunge


Drickspel sent på natten

Mmm, lite grillmat ute på landet



Träning med PT-Sanna


Brunberg med jobbet

Cafébesök med jobbet


Ute på sommarstugan

Vi gjorde såå god mat, potatissallad, kyckling-grönsaksspett och tzatziki

Man ser inte så bra men det var två svanar och tre svanbebisar


Här sku vi åka hem igen :(

Vårt cachande gick inte så bra

Haha och sen en lite rolig bild. Då jag kom hem från jobbet, parkerade jag brevid en röd paketbild. Jag började lite skratta då jag såg denna text på bilen:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar