lördag 29 oktober 2011

Kom för en stund sedan hem från butiken. Måste fara till kampen för jäkla Arabia buiduna va ju stängda. När jag går till spåran märker jag att det är något som känns konstigt. Ojdå, jag har ingen bh på mig. Smart Anni, jättesmart. Så kändes det ju som att allt bara skvalpade och att alla såg mina boobs. Moist...




Nu sitter jag här och lyssnar på den ljuvligaste låten nånsin. Ah!


och denna


När jag var yngre (typ 1 år sen.....) så var jag sååå kär i han som sjunger som en baby, med näsring. hahaha. HOTTIS!

Nu skall jag städa lite, baka scones (glömde köpa knäckebröd så jag bakar scones istället. :D Nam) och börja fixa mig lite. Skall träffa några kompisar senare. Jag är knappast ute så jättelänge, jag är helt super trött. Vet inte varför. Imorgon skulle jag vilja fara till Vallilas kirppis och fynda billiga saker. Jag var helt galen på stan idag, skulle ha kunnat köpa nästan vad som helst. Farligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar