måndag 31 oktober 2011

Sara-Maria fick mig övertalad att fara till Degerö och hälsa på min kära mor och far. Det var bra att hon gjorde det. Jag fick mat, kärlek och en bil. Inte riktigt. Men jag fick låna mammas bil. Skall jobba på onsdag och det är så mycket skönare om man har bil. 

Haha, det är så typiskt. Vi skall då hela familjen fara och sälja på loppis, typ i december. Så hittade jag flera säckar vart jag har slängt mina gamla kläder som jag skall sälja. Sen då man inte har sett kläderna på en tid blir man ju alltid så där "åååååh, den hääääär. Oj, jag skall prova den. Den är ju ändå ganska fin. Varför har jag slängt den hit. NEEEEJ den här skall jag inte sälja". Så nu har jag släpat en säck med kläder hit. NEJ Anni, NEJ! Du kommer ändå inte att använda någo gamla trasor. 

Jag kunde inte låta bli, gjorde dadlar med bacon igen. ÅÅÅÅH orgasm. Mamma sa att jag nog har brist på något ämne då jag äter dadlar hela tiden. Så måste det vara. Jag har dadelbrist.


Sara-Maria skulle fota alla julgrejer, jag ville också. 

Mamma Anni pajar lilla bebben på Stockmann, åh! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar