lördag 19 november 2011

Rock the pole

AAH, jag är så lycklig! Tänk att man kan känna sånhärn lycka av en så liten grej. Jag har under flera års tid funderat fram och tillbaka på att börja med pole dance. Nu anmälde jag mig till en timme nästa fredag! JIPPII! Jag ser så framemot det. Det kan ju vara att det inte alls är min grej. Jag tänkte ändå köpa ett 5 gånger kort nu, så kan man pröva några gånger. JEEEE, så kiva! :)

Imorgon tänkte jag fara och träna. Få se om jag far till Mejlans eller bara går ut på en länk. Jag borde köpa ett nytt årskort till YO-liikunta. Jag måste komma igång med träningen. Känner mig så mycket bättre då. Den här veckan har jag levt så ohälsosamt. Det har nog varit skönt att inte "behöva" tänka ALLS på vad man äter. Har skitit i alla "regler" o typ ätit en massa laktos och konstiga saker. Haha. 

Idag var jag då på stan med Sara-Maria. Sen gick vi till Fazer på en FIKA! (vi har ju blivit SÅ Sverige flickor nu). Sen fick Sara-Maria en fin idé att vi skulle dricka skumppa! Oj de va så gott. Sen efter det for vi och shoppa den sista halvtimmen före allt stängde. De va lite panikshopping men vi båda hitta något smått. :)

Imorgon skall pappa laga pizza och vi skall äta hela familjen tillsammans. Skoj! Sen blir det nog att skriva lite på arbete (som jag har sagt att jag skall göra varje dag). Sen senare kommer Emmi och kanske Sara-Maria hit.

Nu skall jag googla lite hur man får långt tjock hår (höhö) och sen skall jag sova! Tack och adjö!

ps. fan vi köpte snygga underkläder med Sara-Maria idag efter vår skumppa. Jag testade dom just och dom var faktiskt gansk M O I S T! Mr.X skulle kunna komma hem nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar