måndag 19 mars 2012

Harmoniska Anni

Hallå!

Det har varit en helt bra måndag idag. De ringde från en butik vart jag sökt jobb och bad mig komma på arbetsintervju på torsdag, jee. :)
Sen har jag fixat lite andra skolgrejer och så sökt en massa till sommarjobb, för säkerhetsskull. Har ännu en grej jag måste söka till idag.
Jag kom just hem, har varit på en lång länk runt i stan :D Haha, jag måste ha sett så töntig ut. Sprang runt med världens fulaste kläder och så fick jag plötsligt för mig att jag vill kolla runt i lite butiker, så svettig gick jag sen och shoppade lite. Mums! Nå, ingen verkade bry sig. Nu skall jag göra lite muskler här på golvet, min röv har blivit så lös att jag vet inte vad jag skall göra. Jestas ändå, man börjar bli gammal då allt börjar hänga. Huj, nu skall det bli ändring på det. Det var så skönt att springa, det kändes dessutom ganska varmt. Jag behövde inte ens ha mössa och halsduk.

Jaa jaa, det var då min harmoniska måndag!

Nu blir det muskler, städning, dusch och mat! Farväl










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar