måndag 5 mars 2012

Inte gnälla dag

Jag satt idag då jag körde hem från praktiken och funderade på ett och annat. Hur bra man egentligen har det och hur mycket roliga saker man har framför sig. Jag bestämde att jag skall ta en "inte gnälla dag" imorgon, dvs jag får inte gnälla över något. Det skall bli intressant att se hur det går...

Idag såg jag en så fin sak på praktiken. Jag blev super glad då jag såg det och kände sån lycka för den andra personen! :)

Idag har jag läst på tent hela dagen MEN också varit ute på länk + gjort olika muskelövningar! Duktigt Anni. Imorgon tänkte jag fara ut och springa efter praktiken så orkar man sen läsa resten av dagen.

Jag har de senaste dagarna funderat jättemycket på vad jag vill skriva min kand om. Jag har några idéer men har inte riktigt kommit vidare med dem. Jag vet inte hurdan jag vill att min kand blir. Det skulle vara roligt att göra intervjuer, men vet inte om det blir för invecklat.

Nu skall jag äta och sen sova. Adjö!

Den här tycker jag är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar