onsdag 16 maj 2012

Djurplågeri

Usch, jag förstår inte människor som behandlar djur dåligt... :(


 



Alltså jag mår så illa då jag ser dvärghamstrarna i vattnet. Alltså hur fan kan man vara så jävla psykiskt störd att man låter hamstern ta en massa mat i sina kindpåsar och sen slänger man den i vattnet.. Ujujuj


Om man är känslig (som jag är) se inte på klippen. Usch, jag ångrar att jag såg dom. Särskilt den sista. ÅÅÅH jag får någo fel med människor, det finns så hemska människor på den här jorden. Jag vill inte ens veta vad allt som det händer åt både djur och människor. Det värsta är då man inte kan göra något. Jag skulle bara villa springa och ta bort dendär söta hunden från domdär JÄVLA FITTMÄNNISKORNA SOM BARA SKRATTAR DÅ DE SER HUR DEN LIDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar