måndag 14 maj 2012

Måndag

Är det ens måndag idag? Joo, väl...

Just nu sitter jag i skolan. Här är typ en person + jag. Deppigt.

Jag känner mig super duktig. Har fixat en massa grejer med skolan och det ser bra ut. Allt som jag har oroat mig över har fixat sig. Huh! :)

Sen är jag super glad för jag fick ett mejl om en sexualrådgivarutbildning som jag skulle vilja söka till. Jag mejlade alltså dem och frågade om det är möjligt för lilla mig att börja utbildningen som börjar nästa höst. Nu fick jag ett svar att det är möjligt, jag måste förstås söka till den så det är inte sagt att jag får platsen. Men ändå! Måste nu börja fundera helt seriöst på det, för det är något jag verkligen skulle vilja studera. Problemet är bara att den kostar. Så borde samla ihop en ganska stor summa nu under sommaren. Nå, få se!

Jag vill inte lämna skolan för då måste jag fara "hem". Det känns så deppigt att vara där. Särskilt nu då internet inte fungerar. Jag har väl ringt runt 10 personer för att hitta nån som vill vara med mig. Tyvärr har alla program. Sara-maria tyckte att jag skall baka, kanske jag borde göra det då. Haha!

Jaajaa, man borde väl börja dra sig hemåt då. Först skall jag låna lite böcker från bibban! Imorgon och på onsdag har jag jobb, jag ser faktiskt fram emot det. :)

Hejsvej!





Vilken Snopp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar