måndag 7 maj 2012

noll motivation

Detta skulle vara dagen då jag bara skriver på kanden. Höm. Alltså jag har absolut ingen motivation idag. Jag skriver en rad och så kommer jag på något annat. Sen skriver jag en till. Min text är helt hemsk, det finns ingen helhet alls i den. Nåjo, SNART ska ja skriva igen. snart...

Jag var en sväng till stadium och prövade lite skor. Jag har alltid tänkt att jag inte passar i sånahär skor, men jag blev lite kär då jag satte dom på fötterna. Borde jag köpa såna?

Kengät - adidas Originals: Honey Stripes Mid W | Kengän ulkosivu
Jag hittade inte just dom som jag prövade, de hade lila streck och inga "hål"

Sen prövade jag också ett par helt vita, dom var fina.
Och så dom här puma skorna, dom tyckte jag kanske mest om.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar