måndag 18 juni 2012

Lande

Jag for igår på kvällen med min syrra till lande. Vi var där bara en dag men det var igen så jäkla skönt. På kvällen när vi kom fram hade mamma och pappa bakat paj och gjort en sallad. Hanna hade med sin prinsesskaka från hennes fest. Så drack vi vin och åt! Efter det for vi med syrran till våra grannar och hälsa på deras pojkar och dricka lite té. Jag somnade redan halv 11 och vaknade pigg kl.9. Sen bestämde vi med mamma att vi skall ta en tur till Snappertuna och Ekenäs. Alltså det är så vackert i Snappertuna!! Jag skulle kunna flytta dit genast :) Ekenäs var ju lika härligt som alltid på sommaren. Jag köpte lite strumpor och sånt tråkigt och sen en fin top! Säästö Pörssi måste vi ju också fara till, haha. Nåjo, det var min dag. Nu mår jag som en prinsessa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar