fredag 29 juni 2012

Hamstern har försvunnit

Usch. Igår typ 1h före jag skulle fara till jobbet tänkte jag att jag skulle ta och säga hej till min nya hamster. Nå, jag hittar inte henne i buren. Jag gräver igenom hela buren i panik men hon är inte nånstans... Hon har tydligen lyckats klättra upp på gallren (vilket jag inte förstår hur hon har lyckats med) och sedan rymt genom en liten lucka som dumma jag hade glömt öppen.
Jag fick sån ångest och sökte och sökte och sökte. Så måste jag fara till jobbet fast det kändes helt hemskt (hon har varit högst 2 dagar på rymmen och minst 1 eftersom hon antagligen har rymt på natten). Nu när jag kom hem efter natturen har jag påriktigt sökt igenom hela huset, jag har gått igenom alla hyllor, lådor, kläder, skåp... Men jag hittar inte henne :( Jag hatar det här för nu har jag såna skuldkänslor för att jag lämnade burluckan öppen. Hon har antagligen farit in i nåt hål i väggen och är nu nånstans inne i våra väggar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar