torsdag 28 juni 2012

Träning

Jag hade absolut inga krafter då jag började träna, kände mig så slut. Men sen efter en stund kändes det helt okej. Jag gjorde hela armträningen med lite tyngre vikter så jag kände mig ganska duktig efteråt. :)

Efter träningen fick jag så lust på halloumi ost, har inte ätit det på länge. Så jag susade till matbutiken och köpte höna, zucchini och halloumi. Så for jag också via pelastusarmeijas kirppis. Där fyndade jag ett bälte och en Peak skjorta. Jag brukar inte vara så förtjust i märkeskläder men den här kostade inte mycket och var helt snygg! Det lönar sig förresten att fara dit om man vill hitta kivoga gamla möbler, dom hade en massa snygga saker där. Jag skall nog fara dit igen när jag har tid att kolla i lugn och ro.

Aijoo, min huuto väska kom idag och jag är så glad över den. Den är just sådan som jag hade tänkt mig. Super! Om 1½ h skall jag fara till jobbet. Hoppas jag piggnar till lite för just nu är jag jättetrött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar