torsdag 1 november 2012

Kand

Jag har suttit och skrivit på min kand några timmar och plötsligt ser jag att, hups, den är redan 30 sidor lång. Jag vet att längden inte spelar så stor roll, det är innehållet som är det viktiga förstås. Ääh. Nu känner jag att den kommer att bli helt för lång. Men kanske bättre så, man kan ju alltid ta bort text. Imorgon skall jag skicka in det jag hittils skrivit till min handledare så jag försöker nu göra den så bra jag bara kan idag. Sen har jag bestämt att jag tar ett HELT LEDIGT veckoslut från både skola och jobb. AH!

Tänk, för typ 2 veckor sen började jag med en helt ny text och trodde aldrig att jag skulle få igång det igen. Hoppas hoppas att min text nu är någorlunda bra, orkar inte skriva om igen... Eller, TÄNKER INTE SKRIVA OM IGEN! fan anamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar