måndag 17 juni 2013

Migrän, eller något

Efter en mycket stressig nattur for jag och träna. Det var första gången på nästan två veckor. Först kändes det jättebra och allt bara flöt på, men plötsligt så stack det till i min nacke och jag kände mig illamående. Jag kunde inte träna nästan alls efter det för det tog så ont. Jag gjorde några övningar till och sen for jag. Nu är jag hos min kille, har tagit burana och ska snart till stan. Men jag har fortfarande SÅ ont, jag är jättekänslig för alla ljus och jag skulle bara vilja ligga i ett mörkt rum och stänga ögonen. Så jag har säkert nån form av migrän. Jag har haft det några gånger tidigare och det är nog så hemskt. Jag tycker synd om dem som har det ofta. :( Det kan också vara att det är en kombination av trötthet (har inte sovit alls i natt) och spänd nacke (har stirrat på bröllopsbilderna nästan hela dagen igår).


Ännu en nattur och sen blir det nästan 9 dagar ledigt! Jeee 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar