söndag 1 juli 2012

-

Hamstern hittades aldrig, jag kan inte förstå vart den har försvunnit. Nå, jag har gjort allt jag kan göra. Hoppas den inte behövde lida.

Tung dag idag, nu är jag helt slut. Ligger i soffan och ser på fotboll. Imorgon skall jag träffa it-iswhatitis.blogspot.com haha, alltså Sara-Maria! Sen skall jag träna och senare träffa killen. Jag bestämde idag att jag far på tisdag morgon till lande. Jag hinner då vara där nästan två dagar, jag tror det kommer att räcka helt bra.

Nu skall jag städa, tvätta kläder, mysa med Hugge och äta lite!


Ojdå, min webkamera suger



Från en sak till en annan. Jag skulle vilja färga mitt hår igen. Jag vill ha nån förändring med håret. Vet inte riktit vad det skulle vara. Har funderat på typ 2-3 olika färgers ränder, men då borde jag fara till frissan och göra det. Eller sen enfärgat antingen ljusare, mörkare eller lite rödbrunt. Haha, svårt! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar