fredag 1 mars 2013

Finlands sexigaste...

När man är sjuk och inte orkar göra något annat än att ligga i soffan och titta på tv och nu och då kolla sin facebook + iltalehti börjar man lätt läsa och gå igenom mycket onödiga grejer. På dagen var jag så snurrig att jag plötsligt "vaknade till" och märkte att jag satt och kollade på någon svensk kvinnas foton på facebook och jag hade ingen aning vem kvinnan var och hur jag hade kommit dit...

Nå, nu läste jag på iltalehti att de ska välja Finlands sexigaste kvinna år 2013. Jag kollade igenom bilderna och visste inte riktigt vad jag skulle tänka. Finland måste nog ha ganska jävligt fula kvinnor om de här är bland dom sexigaste. Nåjo, om man tittar på vad priset är "bland annat silikonbröst" så undrar man nog inte att det är just dom här åtta som är valda...

Kolla fast:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013022716725729_vi.shtml

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar