måndag 25 mars 2013

Nya skor

Hejsan!

Nu har jag igen glömt att blogga. Usch med mig!

Det jag har gjort under de senaste veckorna är: 1. varit sjuk i fem veckor 2. läst på tent. Härligt...
Nå igår orkade jag inte mera vara sjuk så jag bestämde mig för att fara och träna. Det var kanske inte så smart, jag var sååå trött och slut under hela träningen. Det var säkert delvis pga att jag inte har tränat på så länge, men jag kände också att jag fortfarande har någon bobba i kroppen. Blää. Just nu har jag ont på högra sidan i halsen, så störande.

Idag har det ändå varit en bra start på veckan. Jag vaknade 8.30, drack lite kaffe och for ut på en morgonpromenad. Alltså hur duktigt är inte det? Jag som är världens trögaste på morgonen. Jag promenerade i 45min och åt efter det morgonmål. Sen duschade jag lääänge. Idag började dessutom en nätkurs som jag anmält mig till. Så jag satt mig efter duschen i soffan för att se på nätföreläsningen. Sen klockan 12 blev det föreläsning på soc&kom. Efter det kom jag hem, fortsatte kolla på nätföreläsningen, åt och for till stan. Jag for till intersport för att köpa nya träningsskor + footbalance sulor. Jag fick bra hjälp och prövade olika träningsskor, både asics, adidas och nike. Jag köpte sedan dessa snyggingar + footbalance sulorna. Färgkräsna jag var förstås lite osäker på den gråa färgen på skorna, men han som visade dem åt mig sade att "neej, de är ju helt SUPER snygga" (bra på att sälja?) och det trodde jag förstås på.




Alltså kvarg är ju bara så jäkla äckligt, varför måste det vara hälsosamt?? 


Mitt mål för denna vecka är alltså att få bort denhär dumma bobban från kroppen genom att 
1. Tänka positivt
2. Äta hälsosamt
3. Ta en massa vitaminer
4. Träna lätt + gå på promenader
5. Be till nån högre makt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar