söndag 31 mars 2013

Tent

Jag började just och organisera min kalender för att pricka in alla deadlines + vilka dagar jag skall göra vad. Då jag vet exakt vad jag skall göra till exempel imorgon så kommer jag troligtvis också att göra det. Det funkar inte alls för mig att tänka "imorgon skall jag läsa på tenten" utan jag måste kolla exakt vilka kapitel + sidor jag "måste" få läst.

Nå, jag började skriva in i min kalender vilka sidor jag skall läsa när (för tenten som jag trodde att jag har om tre veckor) men så märkte jag plötsligt att tenten är först om fyra veckor. Jag visste nog hela tiden datumet för den men jag har på något sätt tänkt att det är redan om tre veckor. Så skönt för då behöver jag inte alls stressa med läsandet. Jag har så mycket annat att göra så det passar perfekt för mig. :)

Nu skall jag duscha och sen tugga på några morötter och se på den här videon:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar