söndag 31 mars 2013

Skolarbeten

Hej och glad påsk! :)

Jag ligger hemma i soffan och försöker göra på ett skolarbete. Jag är för tillfället så JÄVLA (förlåt) omotiverad med studierna.. Voi suck ändå. Jag har en massa skolarbeten och tentläsning som jag borde få gjort men jag är inte alls intresserad av att läsa eller tänka. Dom här studierna är så tråkiga då de bara går ut på att läsa läsa läsa läsa. Jag har för tillfället 1000 sidor att läsa till nästa tent, 200 sidor att läsa för en nätkurs (skall vara läst tills imorgon), borde också börja på ett super tråkigt arbete. Usch, ibland önskar man nog att man skulle studera något mer kreativt och sådant där man får själv göra något. Inte bara stirra på en gammal bok och försöka förstå något. 


H. bittra jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar