tisdag 4 juni 2013

Hejhej!

Nu är mitt födelsemärke borta. Huj det var nog  lite obehagligt då hon tog bort det. Själva sprutan var inte så farlig som jag kom ihåg (har varit en gång tidigare), skönt är det ju inte men det går. Jag tycker bara att det är så obehagligt då man känner hur någon "gräver" i dig och att det rinner blod. Helt tydligt är jag nördigare än jag hade tänkt mig, haha!

Sen då jag är så jäkla nyfiken att jag måste kolla vad hon håller på med, jag började nog må lite illa då jag såg min mage... Jag kände också att det började snurra i huvudet när hon höll på, men annars gick det bra! Nu är jag bara orolig att såret ska gå upp eller bli infekterat, nu när det är så hett. Men min hälsovårdar syrra sa att jag inte behöver oroa mig för det. Antagligen är det också hon som kommer att ta bort stygnen! :)

Efter det lilla ingreppet for jag till Anttila för att kolla om dom har ett objektiv som jag har funderat på att köpa. Och jess dom hade det, dessutom var det 30€ billigare än i verkkokauppa, så jag köpte det. Hundringen kostade det. Det borde vara ett mycket bra objektiv för det priset. Så nu har jag både det här lilla objektivet (som är ett fast objektiv) + mitt zoom-objektiv. Jag tror det blir riktigt bra sen då jag ska och fota på bröllopet om lite på en vecka :)







Buhuu, ingen träning på över en vecka. Vilken tur att jag har så mycket jobb nu i två veckor att jag inte annars heller riktigt skulle hinna träna. Nå nog skulle jag ju hinna men skönare nu att ha en orsak att ta det lugnt :)

Nu ska jag göra mig klar för att sticka iväg på träningsprogram-planering! 
Aijoo, en till kiva nyhet idag. Jag kom igenom den sista kursen för våren, vilken tur att jag inte lämnade den till hösten! :) Så nu kan jag med gott samvete börja njuta av sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar