lördag 1 juni 2013

Bränd

Jag satt idag på jobbet i ca 45min på gården med några klienter. Märkte nu då jag kom hem att jag tydligen har hunnit bränna mig lite under den tiden. Det har nog varit en jättevarm dag men inte kunde jag tro att man redan kan bränna sig här i Finland.

Det var härligt då jag körde till jobbet på morgonen, man såg en massa glada barn som hade varit på sin skolavslutning och fått sitt betyg. Jag kommer själv ihåg då jag var liten och fick sommarlov, det var det bästa som fanns! Vi for oftast samma kväll eller nästa dag till vår sommarstuga med mina syskon och mamma. Där var vi sedan hela långa sommaren! :)

Usch... Imorgon ska jag ta med solkräm till jobbet, jag tänkte steka plättar så då blir det plättkalas på gården för hela gänget, husmor Anni fixar ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar