måndag 3 juni 2013

Mitt livs första penga-stipendium

"Bästa mottagare, 

Vi har glädjen att meddela att Svenska studiefonden har beviljat dig ett stipendium om 
600.00 euro."


Jag kan ju bara säga att jag blev liiiite glad då jag just kollade min mejl och såg det där! 600 euro!!! JESS, det piggade verkligen upp min måndagskväll. :D

Imorgon ska jag till läkaren för att eventuellt ta bort ett födelsemärke, få se vad hudläkaren säger. Hoppas inte! Sen tänkte jag njuta i stan en stund, typ sitta i nån park och halsa en celcius (höhö). Skönt att ha en ledig dag, för sen blir det mycket jobb igen. Kl.16 ska jag träffa min syster + en kompis. Både jag och syrran ska få ett träningsprogram gjort av kompisen min som nyligen blivit färdig  personal trainer. Det blir skoj, jag vill inte ändra så mycket på det programmet jag har utan skulle istället vilja lägga upp det så att jag skulle träna benen två gånger i veckan. Jag känner att jag behöver träna dem mer än armarna för tillfället. Få se hur det blir :)


En helt annan grej, men jag blir så glad då man får höra på jobbet "hoppas du jobbar här hela sommaren. du e liksom helt bäst... du e så bra, o så snäll. o du lagar god mat" haha, voi sötisar! "lagar god mat". :D o så får man kramar och pussar nästan dagligen :)

Det blev mycket smile-gubbar idag, men jag är så glad! Nu ska ja städa lite (igen, förstår inte hur jag kan rådda den här lägenheten så snabbt) och sen blir det att fara och sova. Gonatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar