torsdag 12 januari 2012

Att spy

Jag måste bli bättre på att blogga, är ju helt värdelös..


En hemlighet. Jag är lite konstig. Förra vintern hade jag spysjuka eller något liknande. Det var helt galet. Jag hade då senast spytt som 4 åring. Fy fan. Jag spydde och gjorde andra bestyr säkert 10000 gånger den natten. Uj uj uj. Nåjo. Varför jag är konstig. Jo, genast då jag mår ens lite dåligt får jag panik och tänker "shit shit shit nu kommer jag att spy 10000 gånger igen". Alltså jag är nuförtiden SÅ rädd för att spy. Jag tyckte att det var typ det värsta jag har varit med om. Det luktade så skit och jag började bara spy av lukten. Och att spy upp en massa ruccola och tomater. UUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJ!

Gode GUD gör så att jag aldrig spyr mer. Tack. Amen.

Och ännu, ljudet då man spyr. Alltså finns det något värre????? GoieBGEEEBRÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄHH


Smaklig måltid bara





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar