onsdag 11 januari 2012

Jag

Jag är snabb. Jag är långsam. Jag är slarvig. Jag är noggrann. Jag älskar produkter. Jag har 30 olika krämer som jag aldrig använder. Jag plattar mitt hår nästan varje dag. Jag hatar att somna. Jag älskar att sova. Jag älskar att träna styrka. Jag hatar att träna kondition. Jag har dålig kondition. Jag är dålig på att ljuga. Jag älskar små saker. Jag älskar gulliga saker. Jag älskar saker som doftar. Jag älskar att fota men blir frustrerad då det inte blir som jag vill. Jag köper ofta ljusröda saker. Jag hatar att jag dras till ljusröda saker. 
Jag älskar mat. Makaronilåda, ugnskorv, honungshöna, sallad... Jag älskar chips, med dipp. Popcorn är tråkigt. Glass är kallt och tråkigt. Jag hade en tid då jag bakade cupcakes FÖR ofta. Jag älskar att poledansa. Jag vill bli bra på att poledansa. Jag har skrivit dagbok varje dag. Jag älskar att analysera allt och alla. Jag vill bli sexualterapeut. Jag har haft 15 hamstrar. Jag är konstig. Jag är känslig. Jag är för empatisk ibland. Om jag blir arg säger jag inget och drar mig undan. Jag är dålig på att gräla. Jag är dålig på att säga min åsikt. Jag blir stressad av att läsa Blondinbellas blogg...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar