tisdag 24 januari 2012

Tisdag

Åh, idag då klockan ringde 7.15 tänkte jag bara "NEEEEJ, jag orkar inte gå till praktiken". Jag hade typ noll motivation att gå dit. Efter det skulle jag till skolan och göra på ett grupparbete. Nåjo, jag for iväg och dagen gick sen ändå ganska snabbt.
Just började jag bara tänka hur lycklig jag egentligen är. Påriktigt, jag känner mig skit lycklig just nu. Det är många saker som bara känns så bra. Kan inte förklara varför men så är det bara. Och nu tänker jag INTE tänka "imorgon känns allt skit" för så kommer det inte att vara :)
Imorgon har jag poledance med en min kompis, jag far på en "Startti" timme med henne, för hon kommer första gången. Jeee, skoj. Jag hade ju poledance igår också men det gick inte så bra :D Haha, jag förstår inte dom här timmarna. Det känns att jag är på helt galet avancerade timmar och jag är som en nolla där. Meeen, jag försöker att inte bry mig. Men en sak är säker, jag måste bli vigare. Jag är så otroligt stel att det är helt hemskt.

Japp japp, jag ville bara dela med mig min lycka! <3




HEJ SARA-MARIA!!


1 kommentar: