torsdag 12 januari 2012

Hej igen

Alltså det är otroligt hur en kvinnas humör kan ändras på 2 sekunder. Jag satt här och var snål på chips och kände mig skit hot. Så tänkte jag "nu skall jag pröva mina nya kläder" (jag köpte stövlar, svarta byxor och några toppar idag). "Laaalaalaaa det här blir jättebra", tänkte jag. Så ser jag mig i spegeln och tänker "NEEEEEJ. FEL byxor, de här är för höga i midjan. Voi helvetes helvete. Måste gå och byta dem.. UUUSCH mina ben går ihop. jag har blivit fet. FY FAN mitt hår, så fult och stripigt det är. USCH skorna är ju jättefula, varför köpte jag dom? Jag HATAR dom här skorna. Alltså shit också, jag har rasat helt. Jag ser ju helt förjävlig ut". Alltså seriöst, vad har man (jag) för fel???? I butiken tyckte jag att skorna var skitsnygga på mig, nu tycker jag att jag ser ful ut i dom. Fet har jag också plötsligt blivit under en halv dag. Min mage bara väller över byxorna och låren går ihop som hos nån fetto. ÅÅH, jag hatar sånhäna stunder. Det kommer nu och då. Jävla hormoner.
Jag försökte göra mig lite snygg och på bättre humör så jag tog en lång dusch med shejvning lite här och där. Nu sitter jag här med ansiktsmask och skall snart smörja in mig med världens härligaste hudkräm från Biodroga (köpt från Hannas skola). Tänkte sen lacka naglarna och gå tidigt och sova.

Adjö säger denna fuling.....





ps. mycket bloggande idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar