söndag 1 april 2012

1 April

Hejsan!

Jag sitter och äter paj. Mmm. Jag gjorde med skinka, champinjoner, paprika, purjolök, mozzarella och broccoli. Mega stor paj. Jag gjorde bottnet också själv, men det blev inte så bra. Lite för smuligt...

Förra veckan hade jag då min personal trainer stund med Jyrki!! Det gick bra och han var jättetrevlig och kunde förklara allt bra. Jag hade så ont i musklerna efter det. Nu har jag inte kunnat träna för jag är lite sjuk. Hoppas jag är helt frisk imoron så kan jag pröva på mitt nya träningsprogram. :)

Igår var jag ute med några kompisar, eller vi var väl sammanlagt 9 tjejer. De va kiva! Först var vi hos en kompis och spelade drickspel och sen for vi till Bakers. Det var ganska skit, helt för trångt på dansgolvet så man kunde inte dansa utan att någon liten gubbe stod och juckade bakom en. Trevligt trevligt...

Nej nu måst jag koka kaffe annars somnar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar