tisdag 10 april 2012

Vad har jag för fel?

Hejsan!
Jag är så trött, kom för en timme sedan hem från jobbet. Nu borde jag skriva på min kand men kan inte riktigt koncentrera mig. Jag skall träffa min handledare imorgon kl.10 och jag har inte ens börjat skriva, bra jobbat. Som tur var jag och lånade typ 10 böcker från bibban idag, så något borde jag väl kunna skriva ner. Det skall nog bli bra :) Som tur stressar jag inte, det hjälper inte alls.

Jag är lite orolig för mig själv. Jag har ju varit på en massa borrelia prov och ätit antibiotika för att läkaren trodde att jag har borrelia. Nå, så var jag hos en annan läkare och han sade att jag inte har borrelia men att jag skall gå och ta blodprov för andra grejer (typ reuma osv). Han hade ringt idag många gånger och jag blev ju förstås genast skit orolig och ringde tillbaka. Så sade han att mina blodvärden (?) är höjda, så jag måste imorgon fara och ta någo andra blodprov igen (?). Fattar inget. Orkare inte springa där och ta blodprov hela tiden, jag hatar det. Ännu mer hatar jag det att jag inte vet vad jag har. Så skall man ju förstås alltid börja inbilla sig. H. Dödsångesten Anni :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar