söndag 29 april 2012

Konstigt

God kväll/natt!

Nu bor jag "hem hemma" igen... Känns konstigt. Lite ångest har man nog. Nå, de blir nog bra.
Imorgon är det vappen. Vi har inte planerat så jättemycket vad vi skall göra, ta det lugnt, äta och dricka. Så skall det vara :) Tänkte träna på morgonen (eller typ fara ut på promenad/springa) och sen nångång efter det far jag till Majkkun!

En grej som är underbart med mig. Jag är så jäkla lat att om jag tex skall flytta saker så orkar jag inte gå två gånger och hämta dem. Som idag, jag skulle flytta en hel del från lägenheten till bilen. Jag hade tre ikea kassar, två andra kassar, en roskis, en stor kameraväska, min vanliga väska och en liten påse med typ mina odlade örter. Så tar jag allt på en gång, tränger in mig i hissen och släpar mig fram med dem. Alltså det måste nog ha sett så jäkla roligt ut. Jag måste ta typ ett steg i taget för att orka bära allt. Istället skulle jag ha gått två gånger och gjort det mycket snabbare. Men nej. Aldrig lär man sig!

Nu skall jag tömma tvättmaskinen och sedan sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar