fredag 27 april 2012

Trött

Jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden. Vitaminbrist? Eller är jag bara lat och slö? Är hemma nu och borde städa lägenheten eftersom jag flyttar ut om några dagar... Höhö, går inte så bra. Skall på jobb imorgon kl.9, så kanske det är bäst att jag går och sova nu så är jag åtminstone utvilad imorgon.

Jag har shoppat lite idag. Köpte ett par byxor från gina tricot, men dom kommer jag att föra tillbaka imorgon. De var snyggare i butiken än hemma. Så köpte jag en topp, en t-skjorta, lite smink och ett par örhängen. Helt skoj :) Så var jag också och tränade lite. Imorgon blir det då jobb och efter det har jag inget program. Bestämde just att jag tänker dricka några glas och sedan fara på bio, typ på american pie. Det skulle vara skoj, med eller utan sällskap!

Farväl!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar