tisdag 3 april 2012

:)

Tänkte bara meddela att jag är så jäkla lycklig! Har inte direkt någon orsak nu idag varför jag känner så men kanske man inte heller måste ha det. Alltså man har det nog så bra och man (jag) borde tänka på det lite oftare.

Jag har en familj, en kiva familj. Jag har vänner som bryr sig. Jag har en kille, som tycker åtminstone lite om mig :), jag har världens sötaste Hugge hamster som jag skulle kunna äta upp, jag har en super kiva lägenhet, jag fick sommarjobb igår!!, jag studerar något som inte intresserar mig så där sjukt mycket men som är en bra grund till det jag verkligen vill, jag är frisk (hoppas jag), jag kan göra vad jag vill med mitt liv och samtidigt som det är skrämmande så är det så coolt. Okej nu låter jag som Blondinbella. Ville bara dela med mig detta! Adjö!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar