tisdag 17 juli 2012

Ledig dag

Idag hade jag ledigt igen. Efter mina fyra lediga dagar i Amsterdam hade jag en jobbdag och nu tre dagar ledigt igen. Lyxigt!
Idag var jag på stan med Emmi och Sara-Maria. Det var jätteskoj!

En helt annan sak. Se på min basilika:


Den växer helt sjukt bra. Den större har jag haft ganska länge men den höll på att dö då jag hade den i en för liten kruka. Jag flyttade över den till en större och den blev på nån vecka dubbelt så stor!! Okej nu låter jag som en gammal tant.


På stan shoppade jag lite...

Onödiga servetter från H&M 

En super onödig "plånbok"

Coola örhängen för 1€

"Nu skall jag börja läsa", jag köpte två böcker som handlar om typ prostitution, våldtäkter och sånt tråkigt

Äntligen köpte jag en fin kalender! Köpte också ett litet häfte som jag skall skriva viktiga saker i? (säkert...)

Nam! Man måste ju köpa lite då det var så billigt.

En helt ok fin väska för femman



Det var min trevliga dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar