fredag 20 juli 2012

Saker jag vill (skall!) börja göra

Jag har idéer och tankar i mitt lilla huvud som jag skulle vilja göra men aldrig gör. Här kommer några som jag nu har bestämt att jag skall börja göra. Det handlar inte om så stora saker utan istället små  både roliga och mindre roliga grejer!

1. Skriva ner bra recept i ett häfte + klippa ut från tidningar/printa från nätsidor

2. Bli bra på att laga mat + baka! Husmor-Anni.

3. Ha bättre ordning på mina saker (inte så roligt men jag tror jag skulle må bättre om jag inte hade så råddigt överallt)

4. Mitt nyårslöfte: gå ner i spagat (dvs. tänja mera!)

5. Gå nån sorts foto- eller photoshopkurs

6. Odla egna örter (annat än min kära basilika)

7. Göra saker i god tid!


Alltså det finns nog inte något härligare än min kära Hugo! Han fick just springa en stund på golvet och han var så glad att hans ögon nästan ploppade ut! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar