tisdag 24 juli 2012

Tisdag

Nu är jag hemma efter sista natturen, skönt att få sova i sin egna säng i natt. Igår for jag sen och tränade övrekroppen före jobbet. Jag är stolt över mig själv, jag var helt otroligt trött men det gick riktigt bra faktiskt. Snart skall jag till stan och träffa en kompis, sen och träna benen och röven.

Jag lovade ju mig själv att jag skall träna fyra gånger om veckan i en månads tid för att se vad som händer. Idag är jag på vecka två och det går jättebra, jag har fått tillbaka motivationen och det känns kiva. Jag vet bara inte riktigt hur jag skall hinna träna fyra gånger den här veckan. Jag far ju iväg på fredag och kommer tillbaka på söndag. Imorgon och på torsdag har jag jobb från 10 - halv 9. Så i princip skulle jag kunna träna före jobbet, men jag vet att jag kommer att vara så trött imorgon. Nå, jag tror jag sover imorgon och far och tränar på torsdag och fredag morgon.

Min kära Hugo har förresten blivit helt konstig. Han biter på allt i sin bur; vattenflaskan, huset, vessan osv. Han har aldrig varit sån tidigare. Kan vara att han är rastlös och har tråkigt. Men jag är rädd att han har fått nåt fel i huvet då han är helt annorlunda än tidigare. Har låtit honom springa mycket på golvet ifall det är så att han har tråkigt.


Nåja, nu ska jag börja fräscha upp mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar