tisdag 18 december 2012

Julklappar

Idag har jag haft en ledig dag och for därför och köpa lite julklappar. Jag hittade det jag ville köpa till mina föräldrar, så det var super! Köpte också något smått till killen min. Sen var jag en sväng till fitnesstukkus butik och kollade på en sport bh. Det fanns tyvärr inte i min storlek, men dom skulle beställe den så hoppas den hinner komma före jul. Jag skulle alltså få den till present av min mamma!
Så här ser den ut:



Imorgon har jag en lång dag på jobbet, först personalmöte och sen jobb till 20.30. Sitter därför nu och försöker skriva lite på kanden. Jag vill inte alls ta itu med den. Det är på nåt sätt svårt att läsa någo forskningar och grejer då det ända jag tänker på är att jag vill vara färdig med den NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar