tisdag 4 december 2012

Kanden inlämnad

Huhu, nu har jag lämnat in min kand efter nästan 12 timmars skrivande. Jag har haft sån ångest över texten hela dagen, antagligen för att den skulle lämnas in idag och då skall man ju förstås alltid hitta MASSOR me grejer som man ännu borde ändra på. Usch. Nå, nu är det bara att vänta på svar så jag får veta vem jag skall opponera.

Det hände en obehaglig grej idag då jag satt i skolans bibba och skrev. Jag har mått lite dåligt i magen sedan igår kväll, skönt. Så sitter jag och äter något smått samtidigt som jag skriver, så plötsligt på en sekund kommer det en helt otrolig ångest i mig och jag känner att jag måste spy. Jag springer ut från bibban och bara skakar och har sån panik. Som tur sitter min skolkompis vid ett bord och så sade jag åt henne "tala med mig nu, jag är rädd att jag kommer att spy". Haha, alltså jag fattar ju hur sjukt det låter men jag har världens äckligaste spyrädsla. Om jag tänker på att spy får jag en otrolig ångest och är 100 % säker att jag kommer att spy. Nå, jag spydde ju förstås inte men mådde illa i typ en timme. Ringde också åt Emmi för att få ut mina stora rädslor :D Ååh, jag vet hur löjlig jag är och nu när jag skriver ner det märker jag det ännu tydligare. Men jag kan bara inte göra något åt det. Jag har inte ätit något sen kl.12 + den lilla "pizza"biten som jag inte kunde äta till slut pga mitt löjlande. Suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar