torsdag 27 december 2012

Nå hejsan!

Nu är det igen ett år till julafton, helt skönt! Det känns som att man stressar för mycket för julen och sen blir man bara besviken då den inte var så speciell som man hade tänkt sig! :)
Vi hade ändå en bra julafton med familjen, julmaten var nog det bästa under dagen... Har tryckt i mig lite för mycket mat och gott så imorgon skall jag fara och träna före jobbet. Oj, efter den här dagen har jag bara sex dagar jobb kvar!!

Jag är lite stolt över mig själv, jag har idag börjat läsa på en tent som jag har om en månad. NÖRD! Nej men man skall läsa fyra böcker som är super långa. Så det blir att läsa en bok varje vecka. Den boken jag läser nu finns faktiskt som en e-bok (?) så det är super. Dessutom är den helt intressant, hittills har den handlat om skillnader mellan fattiga och rika i Finland.

Igår beställde jag flygbiljetter till Paris, vi far dit med killen i början av april. Sen blir det väl en till resa nu i februari nångång. Det blir kanske Madeira eller Mexico. Jag hoppas på två veckor i Mexico ;) Fast Madeira är väl jättefint så dit skulle jag nog gärna fara.

Jag fick förresten en sak till julklapp som jag inte alls hade tänkt mig att jag skulle få.


En ren-ljusstake från pentik. Den är så söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar