torsdag 20 december 2012

Rolig dag

Idag har det varit en super dag! Började dagen med att springa svettig runt på stan för att hitta en julklapp åt min kompis. Hittade sen en efter 2½ TIMMES letande, huhu! For sen hem till min kompis var jag var i flera timmar. Hennes syster kom också på besök och jag fick för första gången i mitt liv känna på en bebis som ligger inne i magen och sparkar!! ÅH, jag kan inte ens beskriva känslan. Små små baby sparkar! Så härligt och otroligt att en levande människa ligger inne i ens mage i 9 månader! Jag väntar så på att själv få uppleva det!

Nå, sen träffade jag Emmi och Sara-Maria och vi kom hit till mig för att ha julmys, haha!
Vi spelade pictionary på min playstation. Det var jätteroligt, jag hade inte spelat det tidigare. Det skulle förstås ha varit bättre med en till person. Nu fuskade vi lite, men roligt var det! Nu har mina sköna vänner just åkt hem och jag öppnade min lilla skumppa flaska (VA?) som jag fick av en jobbkompis (världens snällaste). Sorry Emmi och Sara-Maria, vi glömde ta av den.......



Nu skall jag skriva det sista på kanden för idag, så jag inte behöver göra det imorgon. Sen skall jag sova!

1 kommentar:

  1. Ja kom på den där skumppan då när ja stå och vänta på spåran och frös ihjäl :D Hoppas den smaka ;)

    SvaraRadera