onsdag 19 december 2012

Ont i ryggen

Kom just hem från en 12 timmars dag på jobbet. Är helt slut. Det känns som att mitt huvud skulle kunna sprängas. Då jag körde hem höll jag på att köra in i bilen framför mig då min hjärna inte riktigt ville samarbeta. Inte bra! Dessutom har jag lyckats få något fel i ryggen. Har haft det nu i tre dagar, vet inte vad det beror på. På jobbet kunde jag inte göra vissa grejer för att det tar så ont i ryggen. AAAH. Jag försöker tänja och knixa min rygg men det hjälper inte. :( Jag tycker så synd om såna som har ryggproblem under en längre tid, det är hemskt.

Nåjo, nu är jag klar med gnällandet!

Planer för imorgon:


  1. Skriva på kanden
  2. Shoppa julklappar
  3. Träffa en kompis
  4. Julmys
Det blir nog en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar