måndag 3 december 2012

Måndag

Jaha, då var det måndag igen. Jag har haft lite otur med mina jobbturer och skrivande på kanden + andra skolarbeten. Kanden skall då in imorgon och jag har verkligen inte hunnit göra så mycket som jag egentligen borde ha gjort. Som tur är jag ledig imorgon, skall träna med en kompis kl.9.30, så efter det skall jag skriva hela dagen! På onsdag har jag igen jobb så då har jag ca 2 timmar före jobbet att skriva på dom andra arbetena som skall skickas in då. Dom är som tur nästan klara, så det blir nog bra!
På tal om att träna, jag kommer inte ens ihåg när jag senast har tränat. Usch, känner mig som en liten tjockis då jag bara har ätit en massa skräp den senaste veckan. Igår bakade vi bulla på jobbet...
Nåjoo nåjoo, nu skall jag börja fara mot jobbet. Jag jobbar inte ensam idag så det är jätteskoj. Dagen blir alltid så mycket lättare och roligare då man har nån att prata med. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar