fredag 30 november 2012

NU är det snöstorm

Igår klagade jag på "snöstormen" men okej, idag har det varit huisigt. Alltså jag körde som en gammal mummu till jobbet, jag var så rädd att jag skulle krocka. Nu då jag kom hem var det nog lite utmanande att hitta en parkeringsplats här i Kronohagen då dom inte har plogat nästan alls, jag fastnade en gång med bilen och jag har på känn att det kommer att vara svårt att få ut bilen imorgon då jag skall på jobb igen :D

Som tur har jag min stora spade som jag köpte på prisma före jobbet! Tummen upp för den.
Det var härligt på jobbet då vi för en gångs skull var två på jobb. Vi pyntade med julgrejer och drack glögg och åt pepparkakor. Så lyssnade vi också på julmusik och dansade lite! :) En perfekt kväll för mig då det inte blir något lillajulsfestande det här veckoslutet pga jobb varje dag.

Nu ligger jag här och pillar mig i näsan och har lite tråkigt. Men jag tänker INTE börja fixa på skolgrejer mera ikväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar