måndag 7 januari 2013

Måndag

Idag har jag suttit på bibban och "läst". Man skall nog inte sätta sig i ett grupprum med två kompisar, höhö. Nåjo, jag fick ändå läst det jag hade tänkt. Sen for vi och tränade, Emmi på en hurtig timme och Ida och jag på punttis. Efter det blev det shopping i matbutiken, riktigt siamesiska tRillingarna. 
Nu ligger jag mätt (?) och nöjd i soffan. Både disk- och tvättmaskinen är igång. Vilken hurtig måndag. Är igen hungrig, skulle kunna äta en hel kossa känns det som. Så är det när man tränar, men jag älskar känslan att påriktigt vara hungrig. 
Nu skall jag fortsätta ordna mina kläder (städa bort gammalt skräp) + gå igenom mina andra grejer. Imorgon blir det att dammsuga hela hushållet, jag minns inte när jag senast har gjort det. HUJ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar